Гарантія

З 2003 року компанія Stylecom є прямим постачальником на ринок України комплектуючих, запчастин та аксесуарів до мобільних телефонів, завдяки цьому ми слідкуємо та контролюємо якість нашої продукції, оперативно реагуючи на всі побажання партнерів та клієнтів компанії.

Гарантійні умови для аксесуарів до мобільних пристроїв:

  • Гарантійний термін для Аксесуарів становить 90 днів з моменту відвантаження.
  • Гарантійний термін для аксесуарів бренду Walker становить 12 місяців.
  • Гарантійний термін для повернення хорошого товару – 14 календарних днів.
  • На повернення приймається товар, у якого збережений товарний вигляд та споживчі властивості, а також товар без механічних ушкоджень, якщо про такі не було повідомлено персонального менеджера під час огляду товару в перші три дні від моменту його отримання (див. пункт 9).
  • Повернення / обмін товару здійснюється за наявності упаковки та повної комплектації.
  • Товар, що повертається, повинен відповідати маркуванню на упаковці.
  • Разом з товаром покупець повинен надати «Акт повернення» (з деталізованим описом дефектів та причин такого повернення) та видаткову накладну, що була додана до замовлення.
    Шаблон «Акту повернення» Ви можете отримати звернувшись до менеджера Компанії
  • Якщо товар повертається транспортною компанією, то покупець зобов’язаний перед відправкою узгодити з менеджером Компанії дані для відправки та надати номер ТТН менеджеру після відправки. Витрати на повернення покупець оплачує самостійно.
  • Претензії по наявності та комплектації товару згідно накладної та претензії щодо механічних пошкоджень приймаються протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару.

Поверненню та обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ товар у випадку, якщо:

  • на упаковці є надписи, цінники, наклейки
  • упаковка пошкоджена, забруднена, зношена
  • є механічні пошкодження
  • неповна комплектація
  • перевищені гарантійні терміни повернення
  • товар був куплений за акційною ціною або на розпродажі
  • немає акту на повернення товару
  • немає відповідної видаткової накладної
  • якщо в Акті на повернення причина повернення вказана не вірно, тобто при перевірці ця причина не підтверджується, то така позиція не приймається та буде повернута покупцю.

Умови надання гарантії на запчастини і комплектуючі для мобільних пристроїв:

  • Гарантійний термін на запчастини становить 30 днів з моменту відвантаження, за умови, що запчастина не була встановлена.
  • Гарантійний термін для повернення хорошого товару становить 14 календарних днів.
  • При отриманні товару покупець повинен:
    • перевірити відповідність отриманого товару згідно найменувань, зазначених  у видатковій накладній;
    • ретельно оглянути запчастини на наявність сколів, тріщин, потертостей, будь-яких механічних пошкоджень і дефектів;
    • перевірити працездатність деталі без зняття захисних пломб та плівок перед установленням у пристрій;
  • У випадку виявлення механічних пошкоджень (дефектів) клієнт має повідомити про це персонального менеджера та надіслати йому фото / відео підтвердження, на якому можна побачити дефект.
    Претензії по наявності та комплектації товару згідно накладної та претензії щодо механічних пошкоджень приймаються протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару.
  • У разі виявлення несправностей запчастини покупцю необхідно:
    • повідомити менеджера Компанії про необхідність обміну або повернення товару
    • заповнити «Акт повернення»: вказати перелік найменувань, що повертаються, а також докладно описати дефекти і причини повернення по кожній позиції.
    Шаблон «Акту повернення» Ви можете отримати звернувшись до менеджера Компанії
  • Якщо товар повертається транспортною компанією, то Клієнт зобов’язаний перед відправкою узгодити з менеджером дані для відправки та надати номер ТТН персональному менеджеру після відправки. Витрати на повернення Клієнт оплачує самостійно.

Поверненню та обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ товар:

  • без заповненого Акту повернення
  • без доданої до повернення відповідної видаткової накладної
  • на якому відсутнє маркування Компанії: SC або UA
  • зі слідами установки, пайки, експлуатації, ознак потрапляння вологи, або дефектів, що виникли внаслідок нагрівання
  • з будь-якими механічними пошкодженнями,  з пошкодженими шлейфами
  • що повертається із порушенням гарантійних термінів

Товари, що не підлягають поверненню та обміну:

  • динаміки
  • дзвінки
  • мікрофони
  • роз'єми живлення
  • мікросхеми
  • запчастини, для перевірки працездатності котрих потрібна пайка

Умови надання гарантії на дисплейні модулі в якості Service Original

Гарантійний період на таку продукцію становить 3 робочих дні з моменту отримання.

На повернення НЕ приймаються дисплеї:

  • після встановлення у пристрій;
  • без оригінальної упаковки;
  • зовнішній вигляд яких візуально відрізняється від початкового нового стану;
  • якщо зовнішні плівки були зняті або переклеєні та під ними залишки повітря, пилу, бруду;
  • знята оригінальна проклейка або пломби;
  • з механічними пошкодженнями: тріщини, подряпини;
  • у випадку, якщо конектори або шлейфи пошкоджені чи надірвані;
  • без штампів Компанії SC або UA;
  • якщо порушені умови гарантійного терміну;

Прийом браку, його подальший обмін або списання здійснюється тільки після попередньої перевірки та діагностики та згідно гарантійним умовам. У разі недотримання умов гарантії повернення не приймається.

Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, якості та умов співпраці!

Дякуємо за довіру!